پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250873
شرايط بحراني کرونا در شهرستان فارسان/ جشن‌هاي عروسي پيش از آغاز ماه محرم به شکل بي‌سابقه‌اي شدت گرفته است
تاریخ انتشار : 1400/05/16
نمایش : 1147
شرايط بحراني کرونايي در شهرستان فارسان و پر شدن چندپخش از بيمارستان شهرستان فارسان و انتظار جامعه پزشکي و پرستاري از مردم جهت عدم حضور در تجمعات و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طبق آخرين رنگ‌بندي شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري مطابق برنامه ماسک شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۰: شهرکرد و بروجن و فارسان: قرمز تيره و اردل، کيار، لردگان، کوهرنگ: قرمز است.
 
با همه اين اوصاف اگر به گوشه و کنار شهر سر بزنيم مي‌بينيم هنوز عده زيادي از شهروندان بعد از نزديک به دو سال خطر ويروس کرونا را درک نکرده‌اند.
 
 مشاهدات ميداني ما در مرکز شهر نشان مي‌دهد، ماسک‌ها اغلب کنار گذاشته‌شده‌اند و برگزاري جشن‌هاي عروسي نيز پيش از آغاز ماه محرم به شکل بي‌سابقه‌اي شدت گرفته است
 
با توجه به اوج گرفتن بيماري کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فارسان، آرامستان هاي شهرستان فارسان در تمامي روزهاي هفته جهت زيارت اهل قبور و برگزاري مراسم‌ها تعطيل است.
 
از مردم شريف تقاضا داريم که به‌جز در موارد ضروري خاک‌سپاري به تعداد 10 الي 15 نفر بيشتر در آرامستان حضور پيدا نکنند و در بحث تشديد نظارت بر پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت تعطيلي‌ها و محدوديت‌ها در سطح شهرستان اعمال‌شده است
 
از همه عزيزان که به خاطر سلامتي خود و خانواده خو پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت و در تجمعات شرکت نمي‌کنند سپاس گذاريم و از تمام کسانيکه فکر مي‌کنند کرونا نمي‌تواند کاري بکند خواهشمنديم به خود بيايند و پروتکل‌ها را رعايت کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html